יצירת קשר
עידכונים
מדריכים וטיפים
שירותי החברה
אודות
דף הבית
שירותי החברה
Toggle navigation
בניית אתרים
בניית אתרי תדמית
בניית אתרי תוכן
בניית אתר קטלוג מוצרים
חנות וירטואלית
הקמת פורטלים
פיתוח מיזמים באינטרנט
תחזוקת אתרים
תחזוקת אתרים
שידרוג אתרים
הוספת תכנים
קידום אתרים
פרסום וניהול קמפיינים
קידום אתרים
דיוור ישיר ניוזלטר
אתרים לסלולר
אתרים לסלולר
אפלקציות לסלולר
ארכיון דיגיטלי
אחסון אתרים
חבילת אחסון 250
חבילת אחסון 500
תיק עבודות
אתרי סחר
אתרי תדמית
אתרי תוכן
פורטלים
תחזוקת אתרים
אתרים לסלולר
לקוחותינו
אתרי תדמית
אתרי תוכן
אתרי סחר
תחזוקת אתרים
פורטלים
אתרים לסלולר
מדריכים וטיפים
מאמרים בנושא תוכן ומערכות ניהול תוכן :
עמוד ראשי
מדריכים וטיפים
מאמרים בנושא תוכן ומערכות ניהול תוכן
מחלקות
Toggle navigation
Ajax - גולשים מהר
הנעה לפעולה -הצלחת להביא גולשים לאתר >איפה הם נעלמים
חשיבות התוכן באתר האינטרנט בתהליך קידום אתר
כיצד לכתוב תכנים באתר אינטרנט
מאמרים בנושא תוכן ומערכות ניהול תוכן
Ajax - גולשים מהר
תגיות: pCon, Ajax, אג’קס, JavaScript, ECMA Script, Frameworks, RIA Ajax הוא אוסף של טכניקות וגישות המותאמים לעידן ה-Web 2.0 באינטרנט, המאפשר לשלוף מידע מהשרת ולהציג אותו בדף המשתמש, מבלי לרענן את הדף כולו, דבר אשר מייעל ומאיץ את הגלישה באתר.
הנעה לפעולה -הצלחת להביא גולשים לאתר >איפה הם נעלמים
מהי הנעה לפעולה? הנעה לפעולה היא היכולת להציג לגולש תועלות אשר יגרמו לו לפעול כפי שאתם רוצים. ההנעה לרב מוצגת באופן בו כתובים או מוצגים תכנים שונים באתר, והפעולה היא לרב אינטראקציה כלשהי באמצעות האתר.
חשיבות התוכן באתר האינטרנט בתהליך קידום אתר
באתרי אינטרנט רבים, אנו עדים לחומר כתוב, שנכתב בזמן בניית האתר ומאז שהאתר עלה לאוויר, החומר והתוכן שנכתבו, לא עברו שדרוג, כאשר בעלי האתר מסתפקים בחומר הכתוב ולדעתם התוכן באתר מספק ומניח את הדעת. במקרים נוספים אנו מוצאים אתרים אנמיים בתוכן ובאיכות התוכן והמידע, כאשר ברוב המקרים נקודת האור היחידה של הגולש באתר היא מספר תמונות ודף צור קשר עם פרטים מועטים.
כיצד לכתוב תכנים באתר אינטרנט
גולשים לא קוראים עמודי אינטרנט, אנשים קוראים לעיתים נדירות מילה אחרי מילה באתר. הם סורקים את העמוד, בוחרים מילים בודדות או משפטים. במחקרים שנערכו על איך אנשים קוראים ברשת נמצא כי 79% מהאנשים סורקים עמוד חדש כשהם מגיעים אליו; רק 16% קוראים מילה אחרי מילה.
בין לקוחותינו :
טופס יצירת קשר
טופס בקשה להצעת מחיר