כיצד לפתח מיזם אינטרנטי מצליח?
Google, Facebook, אפילו wase
כל אלו התחילו כרעיון. כמיזם ניסיוני, ראשוני ומלא אמונה ותעוזה.
רשת האינטרנט פתחה בפני אלה גבולות מנטאליים וגאוגרפיים, והפכה אותם לסיפורי הצלחה מעוררי השראה.
על אף היתרונות הרבים שמביאה עימה הרשת, הרי שפיתוח מיזמים באינטרנט דורש תהליך עסקי
מסודר, מובנה ובעיקר מותאם לקודים האופייניים לשיווק באינטרנט.
פיתוח מיזמים באינטרנט – כיצד זה נעשה?
בראשית ישנו רעיון.
את הרעיון סובבים ספקות, תהיות, תקוות ושאלות רבות.
שלבי המחקר, העמקת הידע על התחום ובחינת החלופות והמתחרים לרעיון, קריטיים להגדרת נקודות החוזק והחולשה לעומת המתחרים, ולהבנה מהן ההזדמנויות ואיומים העומדים בפניו.
בשלב זה נהוג להחליט האם ישנה היתכנות למיזם, או שיש לגנוז אותו בטרם הושקעו משאבים רבים, ללא קבלת תמורה עתידית.
בהמשך, מנוסחים מסמכים חיוניים להמשך התהליך, הכוללים תקציר מנהלים, ניתוחי SWOT, תכנית עסקית ושיווקית ותוכנית גיוס הון ומשקיעים.
כיצד אנחנו משתלבים?
כחברה המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים ושיווקיים לרשת, נדע לספק את המענה המדויק לתהליך פיתוח מיזמים עסקיים באינטרנט.
החל משלבי הייעוץ, אפיון הפלטפורמה, עיצוב ותוכן ופיתוח טכנולוגי, נלווה את הפרויקט והיזם וזאת בליווי קרוב ומעורב, ובתחושת שותפות אמיתית להצלחת המיזם.
שלבי העבודה כוללים בדיקת כדאיות ומחקר שוק, הבנת חלופות ומתחרים, בניית הטכנולוגיה וממשק המשתמש ועיצוב הפלטפורמה.
בנוסף, אנו מספקים את כל הפתרונות ההכרחיים בהיבטי התשתיות לגיבוי, אחסון ואירוח האתרים על גבי חוות שרתים מאובטחות ומורשות.
את האתר נתאים לגרסה סלולרית, ונפתח עבורה אפליקציה מותאמת, להגדלת החשיפה עבור אלו הגולשים באמצעות התקנים ניידים.
גם לאחר השקת המיזם האינטרנטי, אנו ערוכים לספק שירותי ניהול תוכן ותחזוקה שוטפת, לשדרג את המערכות מעת לעת והעיקר – להיוותר רלוונטיים הן עבור הגולש והן עבור מנועי החיפוש, בהיבטי העיצוב, התוכן והתכנות.