פרסום וניהול קמפיינים

פרסום וניהול קמפיינים

פרסום וניהול קמפיינים בגוגל ובפייסבוק
 
להגדיל חשיפה ולמקסם את הנכסים הוירטואליים ברשת
 


הימים בהם בעל עסק הסתפק באתר, ובכך נחשב למתקדם ועכשווי אינם עוד.
בעל עסק המבקש לקדם את האתר, להגדיל חשיפה ולמקסם את הנכסים הוירטואליים ברשת, מומלץ שינצל את כלי הפרסום האפקטיביים הקיימים ברשת, ובראשם – פייסבוק ואדוורדס.

פייסבוק כפלטפורמת פרסום אפקטיבית

למעלה ממיליון משתמשים ישראלים, נתח פעילות עולמי המשתווה למדינה השלישית בעולם ואפשרויות פילוח וניתוח מתקדמות הופכות את ערוץ הפרסום של פייסבוק, ליעיל במיוחד.

פרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם, מקנה אחוז חשיפה מקסימלי למותג או לעסק. זאת על ידי ניהול פעילות חברתית בעמוד המעריצים, קידום סטטוסים, פיתוח אפליקציה מותאמת פייסבוק, ניהול מערכי תוכן מעוררי תגובה, פרסום מודעות ממומנות ופעולות רבות אחרות.

פייסבוק מעמידה לרשות מנהלי הקמפיין אפשרויות תפעול וניתוח מתקדמות.
בהן, האפשרויות לתזמן סטטוסים על פי זמן ומיקום,  להציע סטטוסים לחברים של חברים, להגדיל או להגביל חשיפה, לפלח את קהלי היעד המדויקים לכל פעולה על פי מין, גיל, מיקום, סטטוס משפחתי, מילות מפתח ועוד, ליצור מהלכים ויראליים וזאת מתוך מיקסום תמידי, עד להשגת המטרות הקמפיין שהוגדרו מראש.

על מנת להגיע לקמפיין פרסום מוצלח בפייסבוק, יש להכיר היטב את ממשק הניהול והאפשרויות הגלומות בו, ולהבין לעומק את החוקים והמגבלות של פייסבוק. דף עסק אשר אינו מנהל קמפיין ברוח החברתית או העסקית של הענקית החברתית, עלול להיפסל ולהינזק קשות.
בנוסף, על מנהלי הקמפיין להבין את עקרונות השיווק ברשת החברתית, ובעיקר – כיצד להניע גולשים לשתף, להגיב ולהעביר הלאה.


אדוורדס כמרכיב קריטי לחשיפה מיידית
עבור אתרים בראשית דרכם, או כאלו אשר אינם מעוניינים להסתמך על קידום אורגני, העמידה Google אפשרות קידום ממומן-Google AdWords .
קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס מאפשר חשיפה מיידית של האתר בתוצאות הממומנות, הניצבות בראשית ובצידי עמוד התוצאות של מנוע החיפוש.

בניית קמפיין באדוורדס מצריך מיומנות, והכרה עם המבנה הייחודי של הפלטפורמה, הבנויה ממסעות פרסום, קבוצות מודעות ומילות מפתח.

כקו מנחה, כל שאילתת חיפוש, דהיינו מילת מפתח המוקשת על ידי הגולש, מפעילה מנגנון מסודר של מודעות, המקושרות כל אחת מהן לאותו ביטוי.
על מנת להצליח לתפוס את תשומת ליבו החמקמקה של הגולש, יש לקדם את המודעה לראשית הדף, לדאוג לניסוח חד ומדויק ולקשר את המודעה לדף נחיתה רלוונטי.
אלמנטים אלו ועוד מהווים את סך הדירוג של גוגל לכל מודעה וביטוי מפתח, דבר התורם לקידומה.


כיצד ממקסמים את הפוטנציאל באמצעות גוגל ואדוורדס?
עם השנים צברנו מיומנות וניסיון, כמו גם עשרות שעות לימוד והסמכה על המערכות השונות.
כמומחים למסעות פרסום בפייסבוק ואדוורדס נדע להציע את הפעולות הנדרשות, על מנת להגיע למקסימום חשיפה, ולהביא להגדלת המכירות.

צרו קשר עוד היום, והגדילו את כמות הפניות


התרשמתם? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם :