יצירת קשר
עידכונים
מדריכים וטיפים
שירותי החברה
אודות
דף הבית
שירותי החברה
Toggle navigation
בניית אתרים
בניית אתרי תדמית
בניית אתרי תוכן
בניית אתר קטלוג מוצרים
חנות וירטואלית
הקמת פורטלים
פיתוח מיזמים באינטרנט
תחזוקת אתרים
תחזוקת אתרים
שידרוג אתרים
הוספת תכנים
קידום אתרים
פרסום וניהול קמפיינים
קידום אתרים
דיוור ישיר ניוזלטר
אתרים לסלולר
אתרים לסלולר
אפלקציות לסלולר
ארכיון דיגיטלי
אחסון אתרים
חבילת אחסון 250
חבילת אחסון 500
תיק עבודות
אתרי סחר
אתרי תדמית
אתרי תוכן
פורטלים
תחזוקת אתרים
אתרים לסלולר
לקוחותינו
אתרי תדמית
אתרי תוכן
אתרי סחר
תחזוקת אתרים
פורטלים
אתרים לסלולר
מדריכים וטיפים
מאמרים בנושא שיווק באינטרנט וקידום אתרים :
עמוד ראשי
מדריכים וטיפים
מאמרים בנושא שיווק באינטרנט וקידום אתרים
מחלקות
Toggle navigation
בחר מילות מפתח בעלות פופולריות נמוכה והגדל את מכירותיך
להפוך עסק או נותן שירות למותג אינטרנטי
פגוש את הלקוחות שלך באינטרנט
רשת התוכן של גוגל - היכן מופיעות המודעות שלך בגוגל
מאמרים בנושא שיווק באינטרנט וקידום אתרים
בחר מילות מפתח בעלות פופולריות נמוכה והגדל את מכירותיך
הנטייה הטבעית בהוספת עסק למנוע חיפוש זה או אחר, היא בחירת מילות חיפוש הכי פופולריות שיש. מתוך הנחה שמספר רב של גולשים מחפשים את הביטי הפופולרי ולכן הסיכוי שייפנו אלי [בעל העסק ] גדול. מדובר בטעות נפוצה מאד!
להפוך עסק או נותן שירות למותג אינטרנטי
רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות מטרנדית למובילה, נפח התקציבים המופנים לפרסום ושיווק באינטרנט נמצאים במגמת עליה מתמדת ואיתם גל הקניות וההתעניינות מצד הלקוח הפוטנציאלי און ליין. בניגוד לכל מהפיכה שהביאה איתה מדיה חדשה כגון: עיתונות, רדיו או טלוויזיה, המהפיכה האינטרנטית הביאה תרבות עיסקית נלווית, שפה ומגוון טכנולוגיות שהן למעשה מפץ מתמשך כלומר מהפיכת האינטרנט רק מתחילה.
פגוש את הלקוחות שלך באינטרנט
בימינו, ניתן להכליל ולומר כי כמעט כל עסק ימצא את קהל היעד שלו בראש ובראשונה באינטרנט. לא משנה אם אתה מוכר ארונות, פלאפונים, חלב או תרופות. לא משנה אם יש לך בר, מסעדה, בית קפה או רשת מועדוני כושר. הלקוחות הפוטנציאלים שלך מחפשים אותך בין דפי הרשת.
רשת התוכן של גוגל - היכן מופיעות המודעות שלך בגוגל
אף על פי שלעתים נראה כי גוגל הוא האינטרנט, בפועל אין הדבר כך, ומסכי תוצאות חיפוש מהווים רק 5% מהאינטרנט, בעוד יתר ה- 95% מתפזרים בין אתרי תוכן שונים. על מנת לאפשר למפרסמים בגוגל למצות את הפוטנציאל הטמון באתרים אלה, הקימה גוגל את רשת התוכן שלה ? רשת אשר בה משתתפים אלפים רבים של אתרים, ומאפשרת למפרסמים להשתתף במודלים שונים של פרסום באתרים אלה, כאשר גוגל משמש כמתווך בין המפרסם לבעל האתר.
בין לקוחותינו :
טופס יצירת קשר
טופס בקשה להצעת מחיר