דווקא בעלי עסקים שבוחרים ביטויי חיפוש ספציפים יותר ושאינם פופולרים, הם אלה שזוכים למספר הגדול יותר של פניות מלקוחות חדשים.
צריך להבין שרשת האינטרנט מלאה במילות חיפוש פופולריות, סיכוייך כבעל עסק לקבל מיקום גבוה בתוצאות החיפוש במילה פופולרית מאד נמוכים וזאת עקב התחרות הגדולה על כל מילת חיפוש פופולרית.
עם זאת אם תבחר ביטויי חיפוש ספציפי יותר, המניב פחות תוצאות חיפוש אך עם זאת תוצאות חיפוש יותר מדוייקות, תוכל גם להתברג במיקום גבוהה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש הגדולים וגם הכי חשוב לתפוס את גולש האינטרנט שמחפש בדיוק את השרות שאתה מספק.
לדוגמא : אם יש לך עסק לניקוי שטיחים - אל תשתמש בביטוי החיפוש "שטיחים", השתמש בביטוי החיפוש : ניקוי שטיחים | ניקוי שטיחים וריפודים וכיוצ"ב..
אם יש לך חנות לממכר כרטיסים למופעים : אל תשמתש במילה "כרטיסים", השתמש בביטוי
כרטיסים למופעים | כרטיסים להופעות | וכיוצ"ב..
נכתב על ידי
סיון זמיר